Pagina's

vrijdag 4 november 2011

Klusserdeklusserdeklus!

Ra, ra, ra! Wie is dit?


In de reeks "Wat ga ik later worden?" is hij al eens treinbestuurder geweest. (Als dat geen tip is!)
Nu gaat hij Bob de Bouwer en kabouter Klus achterna!
Lees dit bericht maar:

Samen met mijn papa ben ik aan het klussen. Er komt een nieuwe douche in onze badkamer. We hebben de oude afgebroken. Dan hebben we tegels geslepen en de vloer uitgebroken. Alles hing vol met stof, ook papa en ik.
Daarna moesten we alles opkuisen.
De volgende dag hebben we plaats gemaakt voor de leidingen en de kraan.
En moest weer alles opgekuist worden.
Er moet nog veel gebeuren zoals: de tegels tegen de muur, de nieuwe douche in elkaar steken.
En daarna lekker douchen!

Inderdaad! Dat is natuurlijk Mats.
Bedankt voor je leuke vakantieberichtje, kerel.

Hieronder nog een fotootje van hem. Én een kiekje genomen tijdens de afbraakwerken ...


1 opmerking:

  1. Ik zou dat ook wel leuk vinden denk ik.
    Een cool pak heb jij.
    Mijn papa heeft ook al veel geklust.
    Binnen een week is mijn nieuwe kamer af.
    JOEPIE!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...