Pagina's

maandag 3 oktober 2011

Kapsalon


Ik vond kappertje spelen heel tof. We hebben de jongens piekjes gegeven. En daarna hebben de jongens de meisjes staartjes gegeven. 
We hadden daar voor nodig: kam, borstel, gel, spiegeltjes, elastiekjes, speldjes en haarlint. 
Ik heb in Mats zijn haar speldjes gezet. 
De meester zei dat ik het goed kon.

Dat was in de les Nederlands. Het nieuwe thema heet "Haar haar". In deze les ging het vooral om luisteren en spreken: mondelinge opdrachten begrijpen en uitvoeren.

04/10
Hierzie! Bo stuurt ook nog een grappig verhaal:

Het was keileuk vrijdag! We moesten een kapsel maken. Ik bij Dylan en Dylan bij mij.
Maar ik heb korte haren, dus ik kon dat niet. Ik moest het jongenskapsel hebben.
Toen ik thuis kwam, zei mijn mama: "Amai, wat is dat voor een meisje? Ga maar gauw je haren wassen, punki-monster!"
"OK," zei ik en ik ging in bad. 

Toen ik uit het bad kwam, stond mijn haar nog recht. En mijn mama zei: "Bo, wat heb je nu gedaan? Je haar staat nog hoger omhoog! Ga het maar snel kammen."

07/10
Vrijdag bij de kapper deed Ada mijn haar.
En daarna deden Jesse en ik Thaïs haar haar.
Thaïs vroeg daarna of Jesse of ik nog iets wilde.

En ik zei: ja, nog wat gel, alstublieft.
Een leuk weekend en tot maandag.

Robbe

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...