Pagina's

dinsdag 21 juni 2011

Tok


Volgens Roos is Tok een haan. Lees maar:

Hallo,
Tok woont nu bij ons in zijn nieuw kotje en hij piept heel de dag. Ook 's morgens wekt hij ons om 6.30 uur. Maar hij is heeeel lief. Ik mag hem in ons huis houden tot hij groot genoeg is om buiten te wonen. Ugo, onze oude poes, kijkt er wel eens naar maar doet niets. Stella moeten we buiten houden want ze is één keer boven op zijn kot gesprongen. Ze vangt ook veel vogels uit onze tuin.
Hij kijkt met mij mee tv en af en toe neem ik hem mee naar boven in onze kamer. Ik ben blij dat hij bij mij is.

Roos

Een haan dus. Want ze spreekt altijd over "hij" en "hem" ...
Klik ook maar eens op de naam van Roos, net onder haar berichtje. Maar niet schrikken, hé.

Nu vragen wij ons natuurlijk af, Antje, hoe het met Piep is?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...