Pagina's

donderdag 24 februari 2011

Jeugdfilmfestival


Het Jeugdfilmfestival loopt in de krokusvakantie in Antwerpen en Brugge. Alle info vind je op de site: www.jeugdfilmfestival.be.
Het lijkt me dat er een heleboel leuke films te bekijken vallen.

Nu heb ik toch wel vier tickets voor dat festival gewonnen, zeker! Ze zijn geldig voor een film naar keuze, uitgezonderd de openings- en slotfilms.

Volgende week maandag zal ik die vrijkaarten verloten aan de geïnteresseerden. Laat 't tegen dan maar weten of je wil meedoen.
En als je ze wint, moet je ze natuurlijk ook gebruiken, hé. Dus praat er maar eens eerst over met mama en/of papa.

Hieronder op "reacties" klikken en je daar kandidaat stellen mag ook.

01/03 - Wedstrijd afgesloten. Er waren acht deelnemers. Een "onschuldige hand" trok Maarten er als winnaar uit.
Veel filmplezier, Maarten!

04/03 - Maarten neemt Milan mee naar de film. Fijn. Maar dat wordt allebei een verslagje schrijven voor dit klasweblog, kerels!

2 opmerkingen:

  1. ja,wij willen heel graag gaan.van Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. verslag jeugdfilmfestival van de schoolreporter ter plaatse Maarten:

    de meester had 4 kaarten voor naar het filmfestival te gaan en deze had hij verloot. De winaar dat was ik. De film die ik had gekozen om te zien was batman. Deze ben ik gisternen gaan zien met mijn papa, mijn groote zeer slime en sterke broer en ook Milan. De film was zeer leuk maar in de helft van de film kawamen er toetgeluiden . Deze geluiden waren er omdat het nog een zeer oude film was die op grote rollen stonden en de maschine die deze afspeelden was kapot dus moesten ze de banden op een andere machine plaatsen en tijdens dit gebeurde kregen wij allemaal een koekje. De rest van de film verliep zonder enige problemen en was zeer leuk. dus meester je bent heel erg bedankt voor de leuke kaarten.

    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...