Pagina's

vrijdag 18 februari 2011

IJsschaatsen (2)


Wij zijn gaan schaatsen met de school.
We zijn met de bus naar de ijsbaan gegaan.
Ik ben heel veel gevallen.
Maar we hebben veel plezier gemaakt.
Het was jammer dat het al gedaan was.
Er waren er nog die het jammer vonden.
Het was een van de beste dagen!
Zoé

WOW! Schaatsen is echt tof.
In het begin stond ik maar aan de kant, maar toen zei ik in mezelf: kom op Alissa je kan het!
En ... en toen deed ik het. Ik liet me los en dan ging het eigenlijk vanzelf. Maar meester Marc van het 3de kon het ook héél goed. Da-ag!
Alissa

Vandaag (17/02) zijn we met de school gaan schaatsen. We zijn met de bus naar de schaatsbaan gereden. We moesten met de pas schaatsen huren. Dan deden we onze schaatsen aan. Dan konden we eindelijke schaatsen!
Maar ik wil maar zeggen dat het heel leuk was.
Frédéric

Op de foto hierboven zie je niet Zoé, hoor. Zó erg was het nu ook weer niet met dat vallen.
Al onze "echte" foto's kan je hieronder bekijken ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...