Pagina's

maandag 18 oktober 2010

Let maar niet op de rommel



We wachten op reporters die in een verslagje beschrijven wat wij hier doen!
Tekst maken en versturen? Klik hier.

"We hebben geoefend voor de musical.
Er heeft een nieuwe juf ons les gegeven. Ze heet juf Hilde en weten jullie wie dat is?
Ik wel; ze is de vrouw van de meester.
We moesten alsof babbelen en terwijl wandelen. We moesten 2 keer stappen en dan 3 keer stampen en ondertussen klappen.
De rest verklap ik niet! Dan moet je komen kijken.
Zoé"

"Vanmiddag hebben we om half twee het dansje geoefend. Het is een Spaanse dans voor de musical. Onze meester kent er niks van. Maar juf Hilde was er om de stukjes één voor één te oefenen. Juf Hilde is de vrouw van meester Marc.
We oefenden het dansje in de kelder op Spaanse muziek. Alle meisjes en twee jongens zijn dansers. De andere jongens spelen stier! Het ging al goed maar er moet nog veel geoefend worden.
Ik vond het dansje heel leuk, want ik dans graag.
Antje"

"Het dansen vond ik leuk. Hilde zei waar we moesten staan. We moesten allemaal Spaanse bewegingen doen en veel rondjes draaien. Er waren vier jongens die stieren waren. Meester Marc keek er naar en zag dat het goed was. Olé !
Emma"

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...