Pagina's

maandag 27 september 2010

Sportdag

"De sportdag was heel leuk. Het leukste vond ik de voormiddag. Dan deden we allemaal activiteiten. Bijvoorbeeld baseball of voetbal of raven en ratten of levend en dood. En dat vond ik heel leuk.
Daarna, in de namiddag, hebben we 1 heel groot spel gedaan. Dat was zo dat we een schat moesten zoeken, maar het was heel moeilijk om die te vinden want die lag in juf Ann van het 2de haar rugzak. De schat was Aquarius met M&M's. Voilà, ik ben klaar." (Rosie)

Alweer Rosie! Nog verslaggevers? Laat maar komen! Schrijf zeker ook wat jij van de sportdag vond.
En, o ja! Ik zou het haast vergeten. We hebben natuurlijk ook foto's.

28/09 - Hier komt het verslag van Nathalie:

"De sportdag was heel leuk. In de voormiddag kregen we een nummer op onze hand. We waren nu in groepjes. We moesten dan een hele tijd bij elkaar blijven. Het spel begon. We moesten samen met onze groepjes naar spelletjes lopen. Maar hoe wisten wij naar welk spelletje wij moesten?
Dat is heel eenvoudig: we kregen een papier. Daar stond op naar welk spelletje we moesten. En op het einde hadden we nepgeld.
In de namiddag mochten we met dat nepgeld een kaart van fort 4 kopen. Er waren verschillende kaarten: grote en kleine. En daarmee konden wij de schat vinden. De schat zat in juf Ann haar rugzak. De schat was Aquarius en M&M´s.
Dit was het einde van de brief."

En nog drie journalisten schrijven een artikel!

Thomas:

"We stapten naar het fort en ik zag mijn papa voor ons huis. Ik riep "Papa!" en wuifde naar hem.
We verdeelden ons en dan speelden we spelletjes en als we gingen eten, pakte ik mijn tas en dan ging ik eten. Na het eten gingen we de schat zoeken en we zochten twee keer op alle donkere plekken en een groepje had de schat in de tas van juf Ann gevonden en de schat was "emenems en akwarijus."

Zoé:

"De sportdag
Het was heel leuk!
In de voormiddag hebben we veel activiteiten gedaan.
Het leukste vond ik ratten en raven.
In de namiddag hebben we een bosspel gespeeld, we moesten een schat zoeken. Het zat in de rugzak van juf Ann van het 2de leerjaar."

En Wout:

"Maandag 27 september was het sportdag.
De hele school ging naar fort 4.
De leerlingen van het 6de leerjaar hielden een plakkaatje vast met een nummer er op. Als je die nummer had moest je er bij gaan staan.
Het was heel tof, vooral de voormiddag want die verschillende spelletjes waren keileuk.
In de namiddag deden we een heel groot spel.
We moesten een schat zoeken en de schat zat verstopt in juf Ann haar rugzak.
En de schat was heeeeeeel lekker … emenems en frisdrank."

Zo. Ik denk dat we nu wel genoeg verslagjes van de sportdag hebben. Een volgende keer kunnen jullie dan weer over iets anders schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...